Kategórie
 
 
 

Navštívte našu

Kamennú predajňu

Podunajské Biskupice Trojičné námestie 3, 821 06 Bratislava Detail predajne Map1 min
Poschodie PB 2
 
 
 
 

Reklamačný poriadok internetového obchodu Športservis.sk

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "RP")

Úvodné ustanovenia.

1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode Športservis, s.r.o., so sídlom Trojičné námestie 3, 821 06 Bratislava, IČO: 46 874 267, DIČ: 2023648341, IČ DPH: SK2023648341, zapísanej do Obchodného registra Okresného súdu Bratislava 1, oddiel: Sro, vložka číslo: 85094/B

2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií.


1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo  elektronickou poštou. 

Záručná doba na tovar zakúpený v našom internetovom obchode je štandardne 24 mesiacov (pokiaľ nie je uvedené inak). V niektorých prípadoch výrobca poskytuje na produkt záruku, ktorá je dlhšia, ako štandardná doba. Takýto výrobok má dĺžku záručnej doby jasne vyznačenú.
Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu, firma Športservis s.r.o., ktorá má vo svojich prevádzkach odborný cykloservis, prípadne zasiela reklamované produkty priamo výrobcovi.
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť čo najskôr od prevzatia zásielky, najneskôr do 48 hodín, a to: e-mailom eshop@sportservis.sk alebo telefonicky +421 901 922 900.
Aby reklamácia prebehla čo najrýchlejšie, pred zaslaním produktov nás prosím kontaktujte mailom alebo telefonicky a dohodneme sa na najlepšom postupe riešenia. 

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

Adresa pre zasielanie reklamácií je Športservis, s.r.o., Trojičné námestie 3, 821 06 Bratislava. Tovar prosím neposielajte dobierkou, ideálne je zaslať ho doporučene ako balík. Do balíka priložte kópiu faktúry (daňového dokladu) a záručný list, ak bol k produktu vydaný. K produktu je nutné priložiť aj reklamačný list s náležitosťami z bodu 2 – stačí napísať Vaše meno, kontakt a dôvod reklamácie a zaslať ho spolu s balíkom.
Reklamované produkty môžete odovzdať aj osobne v našich predajniach v Bratislave (info v kontaktoch), musia byť zabalené a obsahovať všetky náležitosti. Reklamácie sa nevybavujú priamo na mieste, ale budeme Vás čo najskôr kontaktovať ohľadne ich riešenia.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5. Reklamácie riešime bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia a prijatia reklamovaného produktu. V prípade uznania reklamácie riešime vadu prostredníctvom opravy, výmeny alebo vrátenia peňazí (odstúpenie od zmluvy), rovnako znášame náklady na uplatnenie reklamácie (poštovné v prípade zaslania reklamoveného tovaru späť) a dodanie náhradného tovaru.
O výsledku reklamácie budete informovaný prostredníctvom mailu a bude Vám doručený reklamačný protokol.

6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.

7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.10.2020 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia